Зміст
|
Критерії
|
Обгрунтування критеріїв
|
Бали
|
Самостійна робота
|
Розуміння
завдання
|
–
робота демонструє точне розуміння завдання;
|
10
|
–
застосовуються матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
|
5
|
||
–
включені матеріали, що повністю не відносяться до теми, відібрана інформація
не аналізується.
|
0
|
||
Повнота розкриття
теми
|
–
розкрита повністю;
|
10
|
|
–
розкрита частково;
|
5
|
||
–
тема не розкрита.
|
0
|
||
Логіка викладу
інформації
|
–
матеріал викладено логічно;
|
10
|
|
–
порушення логіки;
|
5
|
||
–
відсутність логіки.
|
0
|
||
Узгоджена робота в групі
|
–
чітко спланована робота групи;
|
10
|
|
–
робота групи частково спланована;
|
5
|
||
–
не спланована робота в групі.
|
0
|
||
Розподіл ролей в групі
|
–
вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
|
5
|
|
–
робота розподілена між більшістю
|
3
|
||
учасників
групи;
–
декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.
|
0
|
||
|
Рівень самостійності роботи групи
|
–
повна самостійність у виконанні роботи;
|
5
|
–
часткова самостійність роботи групи;
|
3
|
||
–
несамостійна робота групи.
|
0
|
||
Оформлення
роботи
|
Граматичне та стилістичне оформлення роботи
|
–
грамотно та стилістично правильно оформлена робота;
|
10
|
–
не грубі помилки;
|
5
|
||
–
грубі помилки.
|
0
|
||
Захист роботи
|
Якість доповіді
|
аргументованість
основних позицій, повнота представлення результатів;
|
10
|
–
порушення логіки, неповне представлення результатів;
|
5
|
||
–
відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.
|
0
|
||
|
Об’єм і якість знань з теми
|
–
доповідачі демонструють ерудованість, відображають
|
10
|
міжпредметні
зв’язки;
–
доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;
|
3
|
||
–
доповідачі не володіють матеріалом.
|
0
|
||
|
Культура мови, манера триматися перед аудиторією
|
–
доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою,
дотримуються регламенту;
|
10
|
–
доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно
порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії;
|
5
|
||
–
доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою,
не можуть утримати увагу аудиторії.
|
0
|
||
|
Відповіді на запитання
|
–
доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст
теми;
|
10
|
–
доповідачі можуть відповідати на всі види запитань;
|
3
|
||
–
доповідачі не можуть відповісти на всі запитання.
|
0
|
Веб-квест із трудового навчання для учнів 5 класу. Розділ "Технологія побутової діяльності та самообслуговування"
вівторок, 2 квітня 2019 р.
Критерії оцінювання
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар