вівторок, 2 квітня 2019 р.

Завдання веб-квесту

Завдання веб-квесту


1. Опрацюйте § 22. Побутові електроприлади




  • Поняття про побутові електроприлади.
  • Різновиди електроприладів.
  • Правила користування побутовими електроприладами.




2. Виконайте практичну роботу "Ознайомлення з  побутовими  електроприладами"
  • Аналіз завдань практичної роботи: ознайомитись з побутовими електроприладами, наявними в кабінеті та на картинках; визначити  назву побутових електроприладів і їх призначення.
  • Самостійне виконання завдань практичної роботи: заповнити таблицю «Призначення побутових електроприладів»
№ з/п
Назва побутового
електроприладу
Призначення




3. Виконайте вправи
  • Побутові електроприлади

  • Різновиди побутових електроприладів

  • Правила користування побутовими електроприладами


4. Підготуйте інформаційний міні-проект "Побутові електроприлади у моєму житті"

50 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Іллічова Софія

      Видалити
    2. Гліб Задворнов, там є помилка. я пишу металеві та керамічні а воно говорить не правильно

      Видалити
    3. Ніколь Соловйова: пишу "металеві та курамічні" - пише "не вірно"

      Видалити
    4. Коли я пишу "металеві та курамічні" - в мене теж неправильно.

      Видалити
    5. Коли я пишу металеві та керамічні воно пише що " не підходить" хоч і воно підходить

      Видалити
    6. Коли я пишу металеві та керамічні то пише що це " не правильно" хоч воно правильно

      Видалити
    7. Девятко Владислав 5 - В

      Видалити
  2. Дводненко Анастасія 5-Г клас

    ВідповістиВидалити
  3. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. Поночовна Саша 5В, я зробила тест

    ВідповістиВидалити
  5. Соловйова Ніколь 5-Б

    ВідповістиВидалити
  6. Шульга Маргарита 5 А

    ВідповістиВидалити
  7. Пулій Богдана 5-а клас

    ВідповістиВидалити
  8. Євтушок владислав 5 в

    ВідповістиВидалити